“Designtænkning er en human tilgang til innovation, hvor designeren integrerer

menneskelige behov, teknologiske muligheder og hvad der skal til for forretningsmæssig succes”   Tim Brown- IDEO

Ønsker I at:
Designe løsninger der rammer kundernes reele behov
Sikre at det er effekten af projektet, der er i fokus
Udvikle løsninger, der skaber forretningsmæssig værdi

Så er Designtænkning måske en metode for jer

I Designtænkning er succes ikke er at opfylde nogle krav, men at have løst et problem eller opfyldt et behov. Effekten af projektet bliver det succesen skal måles på. Designtænkning er ikke kun forbeholdt designere men kan læres og anvendes af alle. Design jeres eget forløb,  få styr på hvilke greb, der er vigtige og lær de grundlæggende værktøjer og metoder.

Udbytte

  • Kortlagt nuværende kunderejse
  • Personas
  • Identificeret indsatsområder
  • Nye servicerejser, designet til kundens reele behov
  • Optimeret vejen og fjernet aktiviteter, der ikke tilfører kunden værdi
  • Tilført nye værdiskabende aktiviteter
  • Lavet en plan for implementering i virksomheden